Címigazolás kiállítása iránti kérelem
Magyarországon a közigazgatás korábban nem rendelkezett egységes, közhiteles, az ország valamennyi címét tartalmazó cím-adatbázissal. Ez problémát okozhat a lakosság körében a lakcímügyintézések, banki ügyintézések során.
A magyar közigazgatásban létrejött egységes, közhiteles, az ország valamennyi címét lefedő címnyilvántartás az ún. Központi Címregiszter (KCR), amelynek célja, hogy az adatok naprakészek, pontosak legyenek, a különböző nyilvántartásokban szereplő címadatok megegyezzenek, de ameddig az összes adat rögzítésre, korrigálásra nem kerül, hatósági ügyintézéshez, banki ügyintézéshez szükséges lehet címigazolásra.
Címigazolást tudunk kiállítani egy adott ingatlan pontos címének igazolására a tulajdonos vagy a haszonélvező kérésére.
Letölthető:
Címigazásra vonatkozó Hatósági Bizonyítvány iránti Kérelem
Ügyintéző:
Priegl Gyöngyi
Telefon: 26-575-500/ 319
Email: priegl.gyongyi@piliscsaba.hu
Előzetes időpontfoglalás alapján történő ügyfélfogadás:
hétfőn: 13:00 – 18:00 óráig
szerdán: 8:30 – 12:00 óráig és 13:00 – 16:00 óráig