Elektronikus ügyintézés
Főoldal...
Elektronikus ügyintézés
2018-10-05 11:59:03


Tájékoztatom, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (Továbbiakban Eüsz tv.) 9. §. 1.aa pontja alapján a gazdálkodó szervezetek  számára 2018.01.01.-től kötelező az elektronikus ügyintézés.
A törvényi előírások alapján Piliscsaba Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala a feladat- és hatáskörébe tartozó ügy, valamint a jogszabály alapján biztosítandó szolgáltatások igénybevételéhez, lemondásához vagy módosításához szükséges ügyeknek az ügyfelekkel történő elektronikus intézését köteles biztosítani.
Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) bekezdés a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.
Az ügyek elektronikus intézése az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül érhető el: https://ohp.asp.lgov.hu
Fent nevezett elérhetőségen az ügyindítás mellett lehetőség nyílik az aktuális adófolyószámla-egyenleg lekérdezésére is.
Amennyiben az Adózó helyett elektronikus úton képviselő jár el, úgy meghatalmazás benyújtása szükséges.
 
Az elektronikus ügyintézésről szóló részletes tájékoztatót az alábbi linkre kattintva tekintheti meg.
 
Az elektronikus kapcsolattartáshoz az ügyfélnek rendelkeznie kell ügyfélkapuval, esetlegesen hivatali, per és/vagy cégkapuval.
 
A Piliscsabai Polgármesteri Hivatal elektronikus kapcsolattartásra szolgáló adatai:
Hivatal rövid neve: PCSABA
KRID: 608490936



Ajánlott képgaléria: megtekintés
Copyright 2013.
Piliscsaba Város Önkormányzatának hivatalos honlapja.